Thursday, July 29, 2010

aku baru terasa best gak duk kat dabong ni, pkg dalam sekolah...enitaim aku leh access internet...laju drp streamyx umah aku lagi...alhamdulillah...siap ada perpustakaan mini kat sini, banyak buku ilmiah yang aku leh pinjam...betapa takdir Allah terlalu indah untuk difikirkan...mungkin kerana koordinat aku yang semakin hampir dengan alam banyak mengajar aku untuk lebih bersyukur...jauh dari pekikan kota yang melemaskan...
petang ni mungkin aku akan ke merapoh lagi, lori nak angkut barang malam ni...sedih jgk sebab aku tak dapat ke segamat mlm ni...namun ujian ini nyata terlalu kecil dibandingkan dengan nikmat yang telah aku perolehi...hehe nikmat dapat kahwin terlalu besar untuk dibayar dengan ujian minggu ini...

0 comments:

featured-content

featured-content

hepi raya haji

hepi raya haji

video-entry

aku baru terasa best gak duk kat dabong ni, pkg dalam sekolah...enitaim aku leh access internet...laju drp streamyx umah aku lagi...alhamdulillah...siap ada perpustakaan mini kat sini, banyak buku ilmiah yang aku leh pinjam...betapa takdir Allah terlalu indah untuk difikirkan...mungkin kerana koordinat aku yang semakin hampir dengan alam banyak mengajar aku untuk lebih bersyukur...jauh dari pekikan kota yang melemaskan...
petang ni mungkin aku akan ke merapoh lagi, lori nak angkut barang malam ni...sedih jgk sebab aku tak dapat ke segamat mlm ni...namun ujian ini nyata terlalu kecil dibandingkan dengan nikmat yang telah aku perolehi...hehe nikmat dapat kahwin terlalu besar untuk dibayar dengan ujian minggu ini...

0 comments:

featured-content

Posted by Posted by widda comel On 10:58 AM

aku baru terasa best gak duk kat dabong ni, pkg dalam sekolah...enitaim aku leh access internet...laju drp streamyx umah aku lagi...alhamdulillah...siap ada perpustakaan mini kat sini, banyak buku ilmiah yang aku leh pinjam...betapa takdir Allah terlalu indah untuk difikirkan...mungkin kerana koordinat aku yang semakin hampir dengan alam banyak mengajar aku untuk lebih bersyukur...jauh dari pekikan kota yang melemaskan...
petang ni mungkin aku akan ke merapoh lagi, lori nak angkut barang malam ni...sedih jgk sebab aku tak dapat ke segamat mlm ni...namun ujian ini nyata terlalu kecil dibandingkan dengan nikmat yang telah aku perolehi...hehe nikmat dapat kahwin terlalu besar untuk dibayar dengan ujian minggu ini...

0 comments

featured-content

featured-content

Followers