Monday, September 27, 2010

tongkang pecah






















Berpeluh gak aku semalam...tu pun baru 3 perkara asas aku wat...mula2 aku pasang gas...aku cuci dapur ckit2...maklumlah dulu rajin masak...dapur dah take rupa dapur...pastu aku pasang mesin basuh...berkeriuk belikat aku duk usung benda tu nak cari tempat yang sesuai...last2 ada gak ruang dalam bilik air...bukan apa, mesin automatik ni sensitif ckit...mana leh kena air banyak2...
Pastu aku pasang katil...mlm ni leh la aku terus tido kat umah baru sambil kemas2 barang lain...yang penting katil siap pasang hehe pasni aku nak pasang piring astro, leh layan hindustan sambil kemas barang hehehe apapun, memang masih berserabut keadaan dalam rumah...kat umah yang aku tumpang sekarang pun banyak lg barang yang lum aku bawak...

0 comments:

featured-content

featured-content

hepi raya haji

hepi raya haji

video-entry

tongkang pecah






















Berpeluh gak aku semalam...tu pun baru 3 perkara asas aku wat...mula2 aku pasang gas...aku cuci dapur ckit2...maklumlah dulu rajin masak...dapur dah take rupa dapur...pastu aku pasang mesin basuh...berkeriuk belikat aku duk usung benda tu nak cari tempat yang sesuai...last2 ada gak ruang dalam bilik air...bukan apa, mesin automatik ni sensitif ckit...mana leh kena air banyak2...
Pastu aku pasang katil...mlm ni leh la aku terus tido kat umah baru sambil kemas2 barang lain...yang penting katil siap pasang hehe pasni aku nak pasang piring astro, leh layan hindustan sambil kemas barang hehehe apapun, memang masih berserabut keadaan dalam rumah...kat umah yang aku tumpang sekarang pun banyak lg barang yang lum aku bawak...

0 comments:

featured-content

tongkang pecah

Posted by Posted by widda comel On 11:45 AM






















Berpeluh gak aku semalam...tu pun baru 3 perkara asas aku wat...mula2 aku pasang gas...aku cuci dapur ckit2...maklumlah dulu rajin masak...dapur dah take rupa dapur...pastu aku pasang mesin basuh...berkeriuk belikat aku duk usung benda tu nak cari tempat yang sesuai...last2 ada gak ruang dalam bilik air...bukan apa, mesin automatik ni sensitif ckit...mana leh kena air banyak2...
Pastu aku pasang katil...mlm ni leh la aku terus tido kat umah baru sambil kemas2 barang lain...yang penting katil siap pasang hehe pasni aku nak pasang piring astro, leh layan hindustan sambil kemas barang hehehe apapun, memang masih berserabut keadaan dalam rumah...kat umah yang aku tumpang sekarang pun banyak lg barang yang lum aku bawak...

0 comments

featured-content

featured-content

Followers