Monday, April 6, 2009

2nd day

Hari kedua kami bertolak dari Iwate ke Akita untuk antar keta subaru legacy Jer ke Malaysia...aku bawak skyline hehehe perjalanan 2 jam setengah...
Balik dari Akita kami ke sport center, dalam tu boleh main apa sahaja FOC...aku bantai main apa saja...pastu kami mentekedarah kat Maruma'se...ntah betoi ke tidak aku sebut...hehehe citer banyak pun tak guna kan, biarlah gambar yang berbicara..........






























































































0 comments:

featured-content

featured-content

hepi raya haji

hepi raya haji

video-entry

2nd day

Hari kedua kami bertolak dari Iwate ke Akita untuk antar keta subaru legacy Jer ke Malaysia...aku bawak skyline hehehe perjalanan 2 jam setengah...
Balik dari Akita kami ke sport center, dalam tu boleh main apa sahaja FOC...aku bantai main apa saja...pastu kami mentekedarah kat Maruma'se...ntah betoi ke tidak aku sebut...hehehe citer banyak pun tak guna kan, biarlah gambar yang berbicara..........






























































































0 comments:

featured-content

2nd day

Posted by Posted by widda comel On 10:47 PM

Hari kedua kami bertolak dari Iwate ke Akita untuk antar keta subaru legacy Jer ke Malaysia...aku bawak skyline hehehe perjalanan 2 jam setengah...
Balik dari Akita kami ke sport center, dalam tu boleh main apa sahaja FOC...aku bantai main apa saja...pastu kami mentekedarah kat Maruma'se...ntah betoi ke tidak aku sebut...hehehe citer banyak pun tak guna kan, biarlah gambar yang berbicara..........






























































































0 comments

featured-content

featured-content

Followers